Campanie negativă de presă

Campanii Media

Aproape toate firmele importante şi toţi oamenii de afaceri relevanţi se confruntă la un moment dat cu o campanie negativă de presă. Fie că este vorba despre oameni de presă care doresc să "deschidă o discuţie" cu firma respectivă sau de o comandă a unui concurent, campania negativă este o realitate în România.  O campania negativă în România datorită costurilor relativ reduse pe care le presupune şi uşurinţei de a aduna informaţii tendenţioase despre aproape  oricine. Un astfel de eveniment poate avea efecte devastatoare pentru

Read more...

Contact cu ziarişti

Contact PresaDe multe ori, contactul companiilor cu presa este gestionat de un PR care transmite preţurile produselor, invitaţii la unele evenimente mondene şi alte lucruri de acest gen. În cazul în care un ziarist de investigaţii doreşte să afle date despre o companie este evident că nu doreşte să scrie un articol neutru. În astfel de situaţii, contactul trebuie realizat de un specialist în cazurile de atac mediatic. 

Read more...

Reacţii juridice

Aspectele juridice ale relaţiei dintre presă şi o companie în cazul unei situaţii de risc este foarte important. Simplele vorbe aruncate în vânt de un ofiţer de relaţii publice pot să nu conteze pentru un ziarist care este plătit să fie tendenţios. De multe ori, managerul de presă trebuie să aibă cunoştiinţe juridice solide şi să ştie să folosească instrumentele pe care justiţia le are la îndemână pentru a face dreptate. 

Read more...