Managementul brandului

Chiar și un sportiv sau un expert contabil au nevoie să-și construiască o imagine care să ajute dezvoltarea profesională. Exemplul cel mai bun este al Simonei Halep care, cu un brand construit pe masa din bucătărie, câștigă infim în comparație cu sportive mult mai prost clasate, dar care au în spate echipe profesioniste care se ocupă de imaginea lor. 

Există doctori buni și doctori necunoscuți. Nimeni nu se duce la un anume doctor după ce citește statistici despre el. Oamenii se duc după ce își formează o impresie. Tocmai impresia respectivă putem noi să o influențăm. 

Te punem exact în locurile în care trebuie să exiști, ne îngrijim de fiecare detaliu și în final construim cu atenție imaginea pe care clienții noștri o folosesc toată viața. 

Summer Lovin Art Direction Fashion Styling

Dacă este vorba despre o firmă lucrurile stau aproape la fel. Și Pepsi și Coca Cola produc aceleași băuturi. Una îți place mai tare și poate te-ai întrebat tot timpul de ce?

Fabrica anomină de ciment dintr-un orășel de provincie folosește aceleași ingrediente pentru produsul său ca și Lafarge. Cu toate acestea vinde la un preț mai mic. Oricine, ca și cumpărător preferă Lafarge pentru că are impresia că numele garantează calitatea. 

Asocierea dintre firma ta și o anumită calitate se realizează prin multe procedee care aplicate corect pot să reușască să schimbe percepții și să modifice automatisme.